Siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų ir naršymo kokybę, šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Plačiau apie tai: privatumo politika
Šiuo metu itin populiarus pardavimų skatinimo sprendimas - pasirinktai prekei suteikti tam tikrą komercinį pranašumą: sudaryti palankesnes jos įsigijimo sąlygas ar tiesiog atkreipti pirkėjų/vartotojų dėmesį, taip didinant tokios prekės pardavimus.
Žinome, kad pagrindinis pardavimų skatinimo tikslas - ženkliai padidinti prekių pardavimus. Todėl siekdami geriausių rezultatų, naudojame visų trijų galimų krypčių pardavimų skatinimo veiksmų derinius:
1) Prekybinių partnerių skatinimą;
2) Galutinių pirkėjų skatinimą;
3) Pardavimų personalo skatinimą (susitarus su partneriais).