Maišytuvai

Maišytuvai

Specialistai yra apskaičiavę, kad per metus vidutinė šeima įjungia/išjungia vandenį iki 10000 kartų. Atlaikyti tokį krūvį gali tik kokybiškas ir patikimas maišytuvas. Taigi, jei norite, kad maišytuvas tarnautų ilgus metus, jį rinktis turite atidžiai...
Plačiau...
Dušo prekės

Dušo prekės

Dušo temos prekių pirkėjui svarbu žinoti, jog net visai tokio paties dizaino gaminiai dažnai būna panašūs tik išoriškai, o esminiai jų skirtumai išryškėja atlikus laboratorinius tyrimus ar jau tik eksploatacijos metu...
Plačiau...
Atsarginės detalės

Atsarginės detalės

Itin gausus - didžiausias Lietuvoje - atsarginių detalių pasirinkimas! RUBINETA gali pateikti bet kurias dalis, naudojamas gaminamuose vandens maišytuvuose. Visų gaminamų modelių atsarginės dalys nuolatos turimos mūsų sandėliuose!
Plačiau...
Lydintys santechnikos gaminiai

Lydintys santechnikos gaminiai

Įsigijus maišytuvą, jo pajungimui reikalingos ir lydinčios prekės – ventiliai bei aukšto spaudimo santechnikos žarnelės. Šių santechnikos produktų patikimumas yra svarbi kiekvieno vandentiekio santechninio mazgo instaliacijos patikimumo užtikrinimo grandis.
Plačiau...
Nuotekų sistemos

Nuotekų sistemos

Aukščiausios kokybės žaliavos, naujausia šiuolaikinė įranga, modernios technologijos bei kvalifikuoti darbuotojai.Tokia trumpa - UAB MERLANA Lietuvoje atstovaujamo vidaus vandens nuotekų sistemų gamintojo ORIO vizitinė kortelė.
Plačiau...

GARANTINIS APTARNAVIMAS

Spausdinti

Kodėl svarbios garantinio aptarnavimo sąlygos?

Garantinio aptarnavimo sąlygos visada sulaukia išskirtinio vartotojų dėmesio. Daugelis pirkėjų jau yra patyrę didesnių ar mažesnių nemalonumų, tvarkydami reikalus dėl įsigytų nekokybiškų prekių - jų remonto ar pakeitimo. Dažnai klientas yra priverstas nekokybiškus gaminius pristatyti į vienintelį visoje šalyje esantį garantinio remonto punktą, o tai - tikrai nepatogu.


Kuo skiriasi MERLANA siūlomas garantinis aptarnavimas?

Mes suprantame kaip Pirkėjui nemalonu susidurti su bet kokiais papildomais nepatogumais sugedus įsigytai prekei (gaminiui) ar rūpinantis jos remontu. Todėl pasistengėme, kad Jums pasirinkus MERLANA siūlomas prekes, tokie nepatogumai Jūsų nepaliestų - prekes iš Jūsų priims parduotuvė, kurioje jos buvo pirktos, o pasiteisinus pretenzijai dėl prekės kokybės - prekė bus suremontuota ar pakeista nauja. Dar daugiau, pagrindinei mūsų krepšelio produkcija - RUBINETA prekinio ženklo prekėms - vieninteliai Lietuvoje taikome garantinio aptarnavimo pirkėjo namuose modelį, kas pirkėjams ypač patogu. Pakanka surinkti garantinio serviso numerį ir gaminio remontu užsiims kvalifikuoti meistrai.

RUBINETA prekinio ženklo maišytuvų garantinis (o pirkėjams pageidaujant ir pogarantinis) aptarnavimas vykdomas kliento namuose/maišytuvų sumontavimo vietoje.

Kiekvienam pirkėjui, besirenkančiam RUBINETA maišytuvus, suteikiami tvirti argumentai, jog per visą ilgą įsigyto RUBINETA gaminio garantinį laikotarpį sumontuotas maišytuvas ištikimai tarnaus, nesukeldamas jokių rūpesčių.

Garantinio aptarnavimo tvarka:
1. RUBINETA maišytuvui sugedus garantinio laikotarpio metu, prašome skambinti tiesiai serviso tarnybai telefonu 1898 ir užregistruoti gedimą.
2. Užregistravus gedimą, serviso tarnyba per 24* val. atvyks pas Jus į namus ir nemokamai sutvarkys maišytuvą (kiekvieno garantinio gedimo atveju).

*terminas 24 val. taikomas apskričių centruose. Labiau nutolusiuose rajonuose, terminas gali būti ilgesnis.