Kodėl svarbios garantinio aptarnavimo sąlygos?

Garantinio aptarnavimo sąlygos visada sulaukia išskirtinio vartotojų dėmesio. Daugelis pirkėjų jau yra patyrę didesnių ar mažesnių nemalonumų, tvarkydami reikalus dėl įsigytų nekokybiškų prekių - jų remonto ar pakeitimo. Dažnai klientas yra priverstas nekokybiškus gaminius pristatyti į vienintelį visoje šalyje esantį garantinio remonto punktą, o tai - tikrai nepatogu.

Mes suprantame kaip Pirkėjui nemalonu susidurti su bet kokiais papildomais nepatogumais sugedus įsigytai prekei (gaminiui) ar rūpinantis jos remontu. Todėl pasistengėme, kad Jums pasirinkus MERLANA siūlomas prekes, tokie nepatogumai Jūsų nepaliestų - prekes iš Jūsų priims parduotuvė, kurioje jos buvo pirktos, o pasiteisinus pretenzijai dėl prekės kokybės - prekė bus suremontuota ar pakeista nauja. Dar daugiau, pagrindinei mūsų krepšelio produkcija - RUBINETA prekinio ženklo prekėms - vieninteliai Lietuvoje taikome garantinio aptarnavimo pirkėjo namuose modelį, kas pirkėjams ypač patogu. Pakanka surinkti garantinio serviso numerį ir gaminio remontu užsiims kvalifikuoti meistrai.