Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Žinome, jog neužtenka vien pristatyti prekę partneriui ir tikėtis, jog „ji pati sėkmingai parsiduos“. Dedame dideles pastangas, siekdami pagerinti partnerių aptarnavimą, jų mokymus bei ekspozicijos priežiūrą.
Plačiau...
Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Tam, kad pardavimas vyktų sklandžiai, būtina suformuoti paklausų asortimentą, garantuoti patrauklų prekių pateikimą lentynose, sudaryti tikslingiausius prekių išdėstymo - planogramų algoritmus...
Plačiau...
Atsargų valdymas

Atsargų valdymas

Atsargų valdymo problemos visuomet sukelia nepageidaujamas pasekmes: prekių trūkumą arba perteklių. Per didelis atsargų kiekis mažina įmonių konkurencingumą, tuo tarpu prekių trūkmas lemia dar skaudesnes pasekmes - prarandamus pardavimus...
Plačiau...
Pardavimų skatinimas

Pardavimų skatinimas

Šiuo metu itin populiarus pardavimų skatinimo sprendimas - pasirinktai prekei suteikti tam tikrą komercinį pranašumą: sudaryti palankesnes jos įsigijimo sąlygas ar tiesiog atkreipti pirkėjų/vartotojų dėmesį, taip didinant tokios prekės pardavimus...
Plačiau...
Orientacija į klientą

Orientacija į klientą

Niekada nesiekiame vien naudos sau. Kiekvienas verslo klientas mums yra partneris, su kuriuo stengiamės užmegzti ilgalaikį, glaudų ir abipusę naudą teikiantį bendradarbiavimą...
Plačiau...

Orientacija į klientą

Spausdinti

Niekada nesiekiame vienpusės naudos sau. Kiekvienas verslo klientas mums yra partneris, su kuriuo stengiamės užmegzti ilgalaikį, glaudų ir abipusę naudą teikiantį bendradarbiavimą. Žinome, kad tik orientuodamiesi į klientus ir sugebėdami geriau už konkurentus patenkinti jų poreikius, sugebėsime siekti savo verslo tikslo ir įgyvendinti išsikeltus uždavinius.


 

Visi klientai yra laisvi pasirinkti tiekėjus, todėl siekiame, jog mūsų bendradarbiavimo pasiūlymas jiems būtų pats naudingiausias.